28-ŞUBAT

Merhaba Arkadaşlar.
Bir süredir işlerimin yoğunluğundan dolayı sizlerden ayrı kaldım.
Muhtemelen bundan sonra da çok sık yazı yazamayacağım.
Altın için Genel bir değerlendirme yapayım.
Hedef: 2000-2150 dolar. Bu iki yoldan birisi ile olacak.
1-önce 1650-1690 arasına kadar düşüp yukarıya yönelecek.
2. ciddi bir düşüş yaşamadan nasıl 1530 lardan şimdi 1790 lara geldi ise aynı şekilde küçük iniş ve çıkışlar ile hedefe gidecek.
isteyen şimdi alır 2000 i bekler.
isteyen, ben düşerse alırım deyip düşmesini bekler.
isteyen madem knoppix 2000 diyor ozaman altın düşecek deyip elindekini satar.
isteyen madem her halukarda yükselecekmiş, elimdeki altını sıkı tutayım der.
Orasını bilemem.
KALIN SAĞLICAKLA
SAYGILAR

Not: Burada yazılan yorumlar kesinlikle yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Kişisel görüşlerdir. Doğru ya da yanlış olabilir, doğruluğu hiçbir zaman garanti edilmez. Sitedeki yazılar kaynak gösterilerek ve izin alınarak yayınlanan yazılar ya da site üyelerinin yazılarıdır. Site üyeliği ücretsizdir.

Yorumlar

Altın-dolar son durum.

Arkadaşlar altında son bir hafta rsı düşerken ons son çıkış gayretleri içinde idi yani aslında bağıra bağıra ben geliyorum dedi. Burada çok fazlaca yorum yapıldığından yorum yazmak istemedim (çok dikkate alınmıyor bir kaç kişininkiler dışında).  Şimdi altında 2 li tepe oluşumu değilse bu oluşum nedir demeden geçemedim. Bu ikili tepe formasyonu bizi nerelere kadar düşürü tahmin bile zor. Bana öyle geliyorki altında işin sonuna gelindi. Bu da başlangıç.
Öte yandan dolar tl 2-3 gündür ha düştü ha düşecek derken göreceli güç endeksi yukarı trendini oluşturdu bile. Dolar az zamanda şaha kalkmazsa hiç şaşırmamak lazım çünkü her veri ve açıklamalar dolardan yana.  Hayırlısı olsun inşallah.

Yarın Sabah Dolar tepkisini

Yarın Sabah Dolar tepkisini verip bir miktar yükselebilir.
Saygılar.

Veriler Bahane. Grafikler Şahane...

arkadaşlar benim anladığım

arkadaşlar benim anladığım kadarı ile şu an dolar çok pahalandı (tl olarak pek değişmedi ama) euro karşısında bayağı değerlendi yani şu an dolara pek yaklaşılmaz diye düşünüyorum.. YATIRIM BATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR, SADECE YORUM

tebrikler

vala helal olsun tşkrlr

Bu kadar kesin ve net

Bu kadar kesin ve net konusmak cok yanliS. Bir zamanlar nokta atisi yapan yorumcumuz altin yorumcusu ndan bahsediyorum, o da gectigimiz sene sonu icin 2000 $ lar rahat rahat gececek diyordu. Gordugumuz uzere degisen liyasa sartlariyla bu taahhutler varsayim olarak kaldi. Bi nevi bu tur batil inanclar pesinde olmayalim. Kimsede ben bunu genelleme yaptim, ilerleyen zamanda olacak demesin. Muhakkak isi senelere vurdugumuzda 2000 $leri gorecektir.

Her şey için teşekkürler..

Her şey için teşekkürler..

elimdeki altını sıkı tutayım der. elimdeki altını sıkı tutayım

ne olur ne olsun elimdekini sıkıca tutayım çok tşkrlr 

knoppix'e

Sayın Knoppix ( ne demek ise)
gerçekten çok genel bir yazı olmuş. Ancak bu kadar yuvarlak yazılabilinirdi  yinede teşekkürler

Bunun disinda baska bir

Bunun disinda baska bir alternatif yok zaten

İçeriği paylaş İçeriği paylaş