Altın yorumları

23 Mayıs 2013 - 17:11
ademo(doğrulanmadı)

aynen sızın içinızın agırlıklı orantılarıyla hareket ettıgı içindır aynen sızdede sebep olmadıgı gıbı

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 17:08
knoppix

İyi Gelen abd verileri ile altın baskı altında kalıyor.
bu gün 1400 üzerine geçemediğini gördük.
Dolayısıyla alım için acele etmemek,
1420 üzerinde günlük kapanış beklemek gerek.

 

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 17:08
GARİBANR

ALDIĞIN  VE SATTIĞIN DAKİKALARDA SÖYLERSEN BELKİ BİZDE KAZANIRIZ

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 17:03
Altın-Semih(doğrulanmadı)

1350 ok eywallah ama 1420 ye çıkarabilecek bir sebep söylersen 1350'den alıcam senin için? 1350 DEMEK ALTIN 1320 ve sonrasında 1250 ye kadar iner demek.1350 den altın alınır mı hiç?:)) Altın işi artık kumara dönmüştür bunu herkes kabul etsin.TL de bekleyipte altın almamak için çırpınmayan kimse var mı? Çok şükür büyük düşüşü 1580 lerde iken çözdüm.Oradan çıkış yaptım.Sonrasında gramda 3 lira 5 lira kar yaptığımda oldu.Karda olan ender kişilerden biriyim sanırım.Şunada eminim çok çok şanslı biriyim.Yani 82 den aldıysam makas kapandıysa çıkışı yaptığımda mutlaka 80 lere inmiştir.İçimi nedense bir sııntı alıyor ve satıyorum.Genelde kmseninde alıma gitmediği zamanlarda alıyorum.Yani piyasanın al dediğinde almayıp sat dediğinde satmayanlardanım.

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 17:00
ademo(doğrulanmadı)

bugun yarın 218x donme ıhtımalı var bır sıçramada burdan beklıyorum

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 17:00
Anti-Ademo(doğrulanmadı)

o zaman analizle başarıyorsun saygılar

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:58
Altın-Semih(doğrulanmadı)

Teşekkürler.Hislerim kuvvetli değildir:)

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:52
ademo(doğrulanmadı)

dunkı yorumumda bugun ıcın ons 138x-135x-142x var bundan sonrada nekadar oyalansada bır sıçrama beklıyorum sahsım adına zaman gun geçtıkce daralıyor bazıları ogün geldıgınde ben ettım sen etme abi dıyecek iş işten coktan geçmiş olacak 81800-82500-86500

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:50
Anti-Ademo(doğrulanmadı)

His ilemi başarıyorsun yoksa analizlemi bilemiyorum ama çok dikkat çekici izlenimlerin var saygıyı hak ediyorsun

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:49
hasgold

JCR nin Türkiye'nin notunu arttırması ile borsada kar realizasyonu...
Altın düştükçe alınır, bu saatten sonra satılmaz...
Dövizler ise inişli çıkışlı hareketlere devam eder...
YTD.

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:45
cnk

benim için çok faydalı bir bilgi oldu bu. Tecrübelerden faydalanmak önemli.

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:44
AlperBurak

Kardeş Ben Bu İşi Öyle Geniş çaplı Bİlmem Ama BU Büyük Düşüşten Önce Büyük Yatırımcıların Hepimizi Gözümüze Soka Soka Nasıl Ters Köşe Yaptıklarını Gördük Onlar Düşecek Dedikce Biz Milleti Cıkarmaya Çalışıyolar Ki YÜkseltsinler Edalarında Takıldık Ve Sn Lidya O Günler De Altın Daha 16xx lerde İken 13xx Lerin Lafını Ettiğinde Hepimiz Eminim Ya Bu Adam Delinin Teki Diye İçimizden Geçirdik Karşımızda 10 Küsür Senedir Durmadan Yükselen Bir Meta Var Sonsuza Kadar Bu Seviye Kalacak Demiyor Kimse Ama Şöyle de Bi Durum Var ki Bu Baş Patronlar Verisiz Balsız Kaymaksız 11xx leri Gösterme İhtimallerinin Oldugunu Hepimiz Anladık. Sn BiriTr de Bİ Cogu kez 2 Lira az Kar Edin Ama Zarar Etmeyin Dediğinin Üstüne Çok Bi Zaman Geçmedi Burdaki Üstadların Tek Amacı Kendilerine Güvenen Yorumlarına Güvenen İnsanlara Az Bucuk Yardımcı Olabilmek İnsanları Çıkış Sevdasına Veya Düşüş Sevdasına Düşürmek Değil Üstad Dediğimiz İnsanlar Yorum Yazarken Hep Bi Analiz Eşliğinde Yorumlamaya Çalışıyorlar Elbet Birgün 1425 Görünür Ama Burda ORtalığı Ayağa Kaldırıp Altın Kaçacakmışcasına Millete Çıkacak Demeninde Bir Manası Yok...

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:34
Altın-Semih(doğrulanmadı)

Bugün bana 1350 lere kadar inecek gibi geliyor.

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:33
redkit

bu iki gün çok ilginç oldu. Bizim Borsa dahil hepsi kırmızı çoğu %2 nin üzerinde eksi yazdı.  Endeks -0,65 düştü m uazzam bir düşüş sanki bugün çok kötü bir veri geldi veya onun gibi bişey. Bir kırılma filan mı gerçekleşecek acaba hani borsalar aşşağı ordan çıkan para emtia ya felan ne güzel olur( Bu arada yatırımım altından olduğu için beklentim de bu yönde siz bana bakmayın) 

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:33
Anti-Ademo(doğrulanmadı)

Hepiniz oldunuz iyilik meleği hepiniz oldunuz ademocu ya burda boş lafla iş olacaksa bende yazıyorum 1 saate 2000 dolar olacak altın al iyimi

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:32
guvenctosun

hergün bir  polemik var sitede

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:30
silver_2706

gümüş günlük grafikte w formasyonu oluşturabilir, formasayon gerçekleşirse önce 22,86  ardından 23,2'ye kadar yükseliş beklenir, veriler iyi ama emtia direniyor, tüm borsalar ekside, emita bundan payını almalı....günün sorusu altın mı gümüşü yanına çekecek? gümüş mü altını?
22,50'un üzerinde kalması yükseliş lehinedir, belki kanalın alt bandı olan 22,1'e değip güç toplayabilir...
ben gümüşte yükseliş bekliyorum...eldeki gümüşü tutucam, zemin çok kaygan herkes yatırım kararının kendisi versin yine de
yatırım tavsiyesi değildir....

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:28
seyirci

O konuda biraz uzmanlaştım sayılır, 6 banka ile işlem yaptım(TCZB,Garanti,Şekerbank,T.Finans,Kuveyttürk ve Denizbank) . Herkes bir konuda uzmanlaşmalı değil mi ?  :)))
Altın Gr/tl için Denizbank
Altın Gr/$ için Garanti
Gümüş için Kuveyttürk
TEB 'e gelince,o rakama inanmayın( 15 krş gerçek değil).Bizzat bankada soruşturdum.

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:24
palermo

İnan bana burda ademonun yazdığının 10 kat zırvasını yazan adamlar var yani  ons 900 usd olacak di,yen veya 1397 zrve olacak diyen çok daha beter benim gözümde , yani ne olmuş bir adamı tahhüm edemediniz. Şimdi bede3 yazdım 1350 den satmayın satanı ciddi zarar eder diye , adam kalkmış 1350 den onns satıp 1,84 dolar almaya kalkıyor bu dadamda miğllete laf sokuyor.  Yani sarıkız uçmaya başladı veya sarıçiyan yaktın bizi diyenler yada her Allahın günü 900 usd olacak diyenler m,i daha saygı değer oluyor. Ben ademonun görüşüne katılıyorum 1500 üzerine çıkack diyorum hatta 1600 ları da geçecek , ama baszıalrı korkusunda o seviyeler gördüğünde ne yapacağınjı dahi bilemyecek. İstemediğiniz yorumu da es geçersiniz. 

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:20
Erasmus

16.30'da ABD açılacak. 17.00'da yeni ev satışları verisi var. Sonra 22.30 AB  Merkez Bankası başkanının konuşması var. Yani piyasanın nem kapacağı şeyler var. 

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:18
AlperBurak

Kardeş Farklı Görüşe Saygı Herzaman Gösterilir Ama Ekran Başında Oturup Canı Sıkıldıkca Cıkacak Cıkacak Cıkacak Demenin Bir Manası Yok Kalp Kırmayı Hiç Sevmem Ama Yeter Bıkkınlık Geldi Geriye Doğru Bi Sayfalara Göz At Arkadaşım Arada o Kadar Kıymetli Bilgiler Yorumlar Kaçıyor Ki Ademo nun Yorumlarını Okumaktan Sıkıldım Yemin Ederim Ona Sıkıldığımdan Diğer Yorumları Bİle Takip Etmez Oldum Yeter Kardeşim...  Kişisel Görüşümdür Kimse Katılmak Zorunda Değil...

Konuya Git
TEB
23 Mayıs 2013 - 16:16
cnk

ile çalışan arkadaşlar var mı?Altın gramda 15 kurus makas var bu dogru mu.En düşük makas altın ve gümüşte hangi banka acaba bilgisi olan arkadaşlar yorumlarsa iyi olur.

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:15
palermo

Kardeşim ne uğraşıyorsunuz adamla , sitenin yarısı düşecek diyor ozman onla da para mı alıyor. Bulduınuz temiz kalpli arkadaşı yüklenin. Ayıp bence. . Farklılıklara tahhammül yok.  Kim ademonun gazı ile alım yapıyor , zaten gazla alannın ciddi sorunları var demektir. Belki moral vermeye açılışıyoır. En azında 1100 diyenlerden  daha mantıllı şeyler yazıyor. Bazılarına 900 usd olacak diyen müstehak. 

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:07
Anti-Ademo(doğrulanmadı)

Ademo sen parami aliyorsun bu cikacak soylentisinden

Konuya Git
23 Mayıs 2013 - 16:06
Anti-Ademo(doğrulanmadı)

ademo allah aşkına gaz vermeyi bırakta allah aşkına

Konuya Git
İçeriği paylaş