Altın yorumları

28 Haz 2013 - 16:55
bjk1903

Gümüş bana dayanamadı beklediğim hareketi yapmış ama ben sattım saglık olsun hep çok kazancaz die bişi yok :)) öGlen beklediğim hareket yeni olmuş..

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:55
atacanm

ENDEKS TOP YAPTI YİNE. CAPON YENİ 100 SEVİYESİNE YAKLAŞTI. YENCİLERE DUYURULUR.

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:50
acemi_altinci

biraz yükselse  Godomanlar  hemen kar  alma  derdine  düşüyorlar. Altının toparlanması zaman  alacak gibi.

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:47
ademo(doğrulanmadı)

altın 1230 bır gecsın bakın sız ozaman bugun INSAALLAH devamı gelecek gıbı

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:47
HakMan

gümüşteki yükseliş hacimsiz hem de çok hacimsiz. Altındaki ise ortanın biraz altında.
 
HakMan.

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:45
HakMan

altından gümüşe geçiliyo tezimi destekliyo. Bi geçemediğimiz 21 vardı, 1621 miydi orası :)
 
HakMan.

Konuya Git
.
28 Haz 2013 - 16:44
toprak.

Ben bir şey söleyim mi ben hiç hacim göremiyorum inş dip olmuştur ama.

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:40
atacanm

GÖZÜMÜZÜN ÖNÜNDE 450 DOLAR DÜŞTÜ ONS, 20 DOLARLIK ARTIŞA SEVİNİR OLDUM YAA. 
 
NERELERE GELDİK NE HALLERE DÜŞTÜK YA RABBİM!

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:39
anadolu71

DİP 1180 OLMŞTUR İNŞ,

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:37
atacanm

GR/TL MAKASI KAPATTI ÜSTÜNE DE 60 KURUŞ KOYDU. 
 
SEYRE DEVAM..

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:37
HakMan

Sanki mesai saatleri sonrasında makaslar daha bi kallavi açılır oldu.
 
HakMan.

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:36
atacanm

YATIRIM ZATEN TOKAT İŞİ ÖZÜNDE. 
 
GERÇİ SEN TOKAT KONUSUNDA OLDUKÇA DENEYİM KAZANDIN. ŞU İŞ BANKASINA BEN Bİ TOKAT ATAMADIM YA İÇİMDE KALDI. O İNTERNET BAĞLANTISI BOZULACAK ZAMANI BULMUŞTU SENİN O İLEK YEN TOKADINDA. NEYSE SAĞLIK OLSUN...

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:33
HakMan

altın/gümüş oranı bugün -%3. Gümüşün yükselişini gören yatırımcı da hafiften  altına giriyo. Yatırım  hala riskli ama yatırım tavsiyesi değildir.
 
HakMan.

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:30
atacanm

ENDEKS DE 83.40 / ONS 1214 AHA SİZE KOLERASYON.

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:30
HakMan

satışın 1.1926, bankada para olacaktı ki şimdi ne tokat atmıştım :)
 
HakMan.

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:29
MURAT122

Gümüş kalktı uçiyyy...

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:29
atacanm

BİRİ KİLO KİLO ALIYO YİNE 1214

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:26
HakMan

alabiliyosanız dalın, normalde 1.2063 olması lazım.
 
HakMan.

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:25
ademo(doğrulanmadı)

vaybeeee 1201 olmuş sevınelımmı

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:25
BONDS

Arkadaşlar yükseliş burdan başlarsa, Tam dibi yakalayan tek adam olarak tarihe geçebilirim sanırım :))

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:23
eti

Allahına kurban sn. acizane, ağzın 1. sınıf baklava yesin:))) İnşallah öngörülerin gerçek olurda kurtuluruz şu bataktan...
selamlar...

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:17
emir2007

sizce ne olur daha düşüş yaşarmıız yoksa sağlam bir çıkışmı yaşarız... alım yapılabilirmi simdi 

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:14

MESAJINI ALDIM. DOLARIN BİR MİKTARINI AUD ARBİTRAJ YAPTIM GİTTİ. PATLADI GİTTİ. HADİ HAYIRLISI

Konuya Git
28 Haz 2013 - 16:14
Lucky

 boğalara eğitim sürecin de. önce yukarı sonra aşağı . ipler ayılar da istediği gibi dans ettiriyor..

Konuya Git
İçeriği paylaş